Förlåt för den sena uppdateringen för månadsinvägningen men jag har jobbat och sen har jag mått dåligt över resultatet.
 
För Juli månad stannade vågen på 77,3kg och 96cm runt midjan.
 
I torsdags var det dags för invägning för Augusti månad och vågen stannade på 78,7kg och 96cm runt midjan!
Jag har alltså gått upp 1,4kg på 1 månad vilket jag är så ledsen över.
Är ganska besviken på mig själv att jag inte klarade av att kämpa på så hårt som jag brukar och att jag inte skötte kosten så bra som jag ska.
Det blev mycket bytande dagar på maten och även stressigt vissa gånger för jag kände pressen från att man skulle hinna med så himla mycket,
Samtidigt så tappade jag själva glädjen i att träna vilket också gjorde att man inte tog i lika hårt och kämpade inte lika hårt som jag borde göra.
 
Jag är även lite ledsen över detta för att det känns som att jag har gjort alla er besvikna och även Patrik som hjälper mig eftersom jag har ett mål på 1kg varje månad och att inte nå det gör mig ledsen.
Därför känner jag att jag har behövt ha dessa dagar till att acceptera detta och försöka komma på vad det är jag har gjort för fel.
För just nu så känns det som att det inte är så stora fel man har gjort men det räcker med det lilla som ska förstöra träningen eller kosten.
Jag ska verkligen sätta mig ner någon dag i helgen och gå igenom vad jag kan föbättra och vad det är jag inte ska göra i fortsättningen.
 
Jag vill verkligen tacka er alla för all stöttning för det betyder så mycket för mig och det är det som får mig att fortsätta kämpa vidare.
 
 
 
 
 
 
Det var allt för idag!
Kram Emelie
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

04 Sep 2018 11:31

Men det är väl normalt att backa nån gång, du har ju kämpat på så himla hårt och mycket så jag tycker inte du ska vara så hård mot dej själv nu. Tror nog att vi alla som följer din resa, är sjukt imponerade och inte alls är besvikna över att denna invägning inte följer ditt mål.
Tänk på hur mycket förändring du gjort, gläd dej åt de och ta nya tag nu....
Kram

Svar: Det ska jag absolut göra, jag tar alltid nya tag inför varje månad 😀
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej