Hejsan allihopa, hoppas att ni mår bra denna lördagskväll!
 
Den här veckan har varit bra men lite jobbig, den började ganska jobbig men nu mot slutet har den varit ganska bra.
Veckan har bestått av träning och åter träning, i måndags var det cykel, i tisdags var det löppass på gymmet dock gick inte det så bra då jag kände av överansträngningen igen så får se hur det går nästa vecka.
I onsdags körde jag mitt schema och i torsdags körde jag även ett löppass igen på gymmet, på kvällen körde jag även boxningen som jag brukar göra. Igår körde jag crosstrainer och idag är det vilodag äntligen!
Imorgon på gymmet ska jag köra mitt schema igen och det känns faktiskt ganska bra, jag känner mig taggad på att köra det.
 
I torsdags var det även min födelsedag, hela 22år fyllde jag! Jag spenderade dagen först med ett löppas på gymmet, efter det var det dags för en körlektion på trafikskolan.
Senare på eftermiddagen åkte vi hem till min storasyster och hennes barn för att fira mig, på kvällen blev det att boxningspass på gymmet och sen när jag kom hem fick jag presenter av mina föräldrar och min lillasyster.
Av mamma och pappa fick jag en skrivare (dock fick jag den redan i december för att jag var tvungen att skriva ut lite papper men varken mammas & pappas funka och inte in lillasysters heller så fick jag den i förväg), sedan fick jag en biljett till att få se Brolle, Nanne Grönwall, Sanne Salomonsen, Babben Larsson och Greendence Tribute när de kommer till Mariestad den 28e April.
Av min lillayster fick jag Joakim Lundells bok Monster och den är jätte bra, jag har lyssnat färdigt på den på Nextory och jag rekommenderar den verkligen.
 
Idag fick jag även en present av mammas kusin och hans familj då dom var här och firade mig, då fick jag ett presentkort på lindex, vilket jag tyckte passade bra för jag behöver ha nya kläder då mina kläder börjar bli ganska mycket förstora.
 
 
Så detta är vad jag fick i present när jag fyllde år och jag är nöjd med detta.
Tack till mamma och pappa, min lillayster och mammas kusin med familj!
 
Det var allt jag hade att skriva om idag!
Kanske kommer något inlägg imorgon, det beror på om jag hinner och orkar!
Ta hand om er!
Kram Emelie
 

Kommentera

Publiceras ej