Hej allihopa,mår ni bra?  Jag mår faktiskt bra och jag har mer energi än vad jag har haft dom senaste månaderna.
Som ni kanske vet så äter ju jag enligt ett kostschema och jag har nu fått en planeringstavla (fick den i julklapp av min storayster) där jag har skrivit upp vad jag ska göra hela veckan och vad jag ska äta hela veckan.
Jag tänkte att jag skulle visa er hur denna vecka ser ut, om ni är intresserade?
 
 
Så här ser denna vecka ut, ibland kan det ändras men oftast så brukar jag lyckas hålla detta.
Varför det ibland kan ändras beror på jobb, skolan, bowlingmatcher eller lite andra saker men oftast så ser det ut så här.
Jag har även tänkt att ta bilder på alla maträtter jag äter för att sedan lägga in det här i bloggen då och då som tips till er läsare så att ni kan få lite inspiration till eran mat eller om ni också försöker att gå ner i vikt.
 
Jag har även börjat äta kosttillskott som heter spirulina och det ska ge mig mer energi och ork till att göra mer saker än att bara sitta hemma om dagarna.
Det har jag tänkt att skriva ett eget inlägg om också för att ni ska få veta lite mer om det tänkte jag.
Men det var allt jag hade att skriva om idag, ska försöka blogga mer i veckan men jag lovar inget!
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll!
Kram Emelie

1 kommentarer

Marianne

23 Jan 2018 22:45

Smart med tavlan :)
Det är alltid roligt med tips på mat så det ser jag fram emot,
Kram

Svar: Tack! Ja, har tänkt ta bilder och sen lägga in recept men även vad jag tyckte om maten och sen får man gärna prova maten och kommentera vad man själv tyckte :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej