Hej allihopa,är allt bra med er?
Förlåt för att jag har varit lite dålig med bloggen men jag känner att just nu är inte bloggen nummer 1 utan jag skriver ett inlägg när jag hinner och har orken till det.
För att vissa dagar känner jag bara att jag vill vara för mig själv och inte träffa någon eller göra något medans andra dagar så vill jag berätta allt för er om vad som händer. Dock kan jag inte berätta allt pga att alla mina vänner vill inte att jag ska skriva om dom i bloggen och vissa saker har jag själv valt att inte skriva med för att jag känner att det är inget som ni ska behöva läsa.
 
Sedan jag bloggade sist så har jag kommit igång med träningen igen och den känns jätte bra. Jag går mina promenader och jag springer i spåret som jag ska göra. Jag kör även på gymmet 4 dagar i veckan plus ett boxningpass på torsdagskvällarna som är hur roligt som helst.
Jag känner själv på träningarna att jag orkar mer och jag blir inte trött lika fort utan jag puschar mig själv till att orka mer.
På löpningen så har det väl gått sådär tycker jag, jag har ju ändå kommit ut och sprungit men i det spåret som jag springer i så när det har regnat och det blir lött så blir det livsfarligt att springa där.
 
Kosten går faktiskt bra, den går bättre än vad jag trodde att den skulle göra. När jag fick detta kostschema av Patrik så tänkte jag att detta kommer fungera 1 vecka sedan kommer det skita sig, men det gjorde det inte.
När jag fick se alla recept så tänkte jag att vissa måltider kommer jag inte ens vilja smaka på eller kommer inte att tycka om, men så fel jag hade och det är så skönt att veta att jag hade fel om maten.
För den här maten som jag äter nu tycker jag är mycket godare än den maten som jag åt innan jag fick kostschemat.
Det positivia med kosten med är ju att jag får lära mig att laga nyttig och bra mat som gör att man håller sig mätt längre och man får i sig rätt mängd av allting.
 
Patrik har även varit hemma i helgen och checkat av med mig om hur det går med allting.
Vi passade även då på att gå till gymmet där han gjorde ett helt nytt träningsschema till mig som jag ska följa nu i en månad och se vad som händer.
Vi passade även på att ta en löptur i lördags och den blev inte i spåret, utan vi sprang på asfalt och i skogen. Jag slog nytt rekord på löpningen, sprang 4,73km och även om vi gick kanske max 1km sammanlagt på hela den löpturen så kändes den bra.
Så nu blir det inte så många löpturer i spåret längre utan nu blir det ut och springa fritt, jag tror att det kommer bli bra för mig då jag känner att spåret kan jag utantill och jag vet vad kroppen kommer utsättas för vilket gör att jag inte ger mitt 100. 
Men nu när jag kommer ut och springa fritt så vet inte riktigt kroppen vad den kommer att utsättas för vilket gör att jag kommer ge mitt 100 och jag kommer kämpa på ännu mer.
 
Det var allt jag hade att skriva om idag!
Har ni några frågor så får ni gärna ställa dom o kommentarerna här nedanför!
Kram Emelie
 

Kommentera

Publiceras ej