Hej allihopa, hoppas att ni mår bra!
I helgen fick det bli en helg utan träning för att lördagen var ju ändå vilodag (fast det blev ju typ inte en vilodag för jag spelade ju 2 bowlingmatcher) och sen igår åkte jag till Stockholm över dagen och kom hem ganska sent på kvällen så jag kände att jag ändå var värd den extra vilodagen.
Dock körde jag på idag med 1 timmes cykling på gymmet och det kändes jätte bra! 
Så imorgon tänkte jag byta ut promenaden mot ett löppass och se hur det går, för då tänkte jag börja med löpning 2 gånger i veckan.
Vad tror ni om det? Jag hoppas att kroppen orkar med det så att jag kan fortsätta med det. För jag tycker det är lite roligare att springa än att gå, dock är det skönt ibland att få gå på en promenad för att få rensa tankarna.
Så vi får se hur det går, jag får skriva om hur det går en annan gång!
Det var allt jag hade att skriva om idag!
Ta hand om er alla!
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej