Hej allihopa! Hoppas ni mår bra, för det gör jag! 
Jag har äntligen börjat med promenader igen efter ha varit sjuk sedan den 10e februari, åkte på världens förkylning och det kändes som att jag aldrig skulle bli frisk. 
Det känns skönt att jag har fått börja med promenader igen, dock är det lugna promenader på 45 minuter, ibland tar jag lite längre och det är fortfarande lugna promenader.
Jag tänkte att jag skulle testa att gå fortare nästa vecka för att se om jag orkar det eller om jag får köra 1 vecka till med lugna promenader för att nu vill jag komma igång med träningen igen efter ha varit sjuk i nästan 2 veckor sammanlagt.
 
 
Så här såg promenaden ut igår och det var skönt att få rensa tankarna medans jag gick.
 
 
Så här såg tisdagens promenad ut!
 
På tisdag är det även invägning för denna månad, jag är faktiskt lite nervös över hur det har gått eftersom jag inte har kunnat ta mina promenader som jag velat och det kommer nog även visa sig på vågen.
Det får vi veta på tisdag hur det har gått så jag ska inte försöka tänka på det för mycket för då kommer jag bara bli ännu mer besviken.
 
Nu har jag inget mer att skriva, kommer nog inte blogga något i helgen heller då jag åker till Helsingborg och Staffanstorp på fredag och lördag för att spela bowlingmatch.
Så jag skriver mer på söndag!
Ta hand om er nu!
Kram Emelie

1 kommentarer

Marianne

23 Feb 2017 21:18

Så du tävlar bowling? Kul :) Jag gillar att bowla men är ganska kass på det...
det är nog bra tänkt att ta det lugnt på promenaden så du inte får tillbaka förkylningen...
Lycka till på tävlingen

Svar: Yes det gör jag! Har spelat bowling i snart 9år! :)
aa det tycker jag med, dock har jag tänkt att prova öka hastigheten när jag går för att se om jag orkar och gör jag det så fortsätter jag med det! :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej