Hej allihopa! Hoppas att ni mår bra och att eran jul har varit bra!
Min jul började med att jag trodde att jag hade öroninflammation men det visade sig vara övertryck i örat och sen fick jag min tjejvecka med på julafton så det var ju inte någon bra start.
På morgonen åkte jag,pappa och min lillasyster till min storasyster och hennes familj och åt julfrukost, sedan åkte vi till farmor och farfar för att äta julmat.
Efter det åkte vi hem till mamma som hade jobbat dag och slutade kl 16, sen åkte mamma och pappa upp till min storasyster igen och umgicks lite med dom.
 
Juldagen spenderades med mamma, pappa, min lillasyster och min storasyster med familj för att äta julmat och sedan dela ut julklappar.
I julklapp fick jag: presentkort på en trafikskola, presentkort till saker till min bowling, en planeringstavla som är som en whiteboard, 1 påslakanset och 1 chromecast.
Jag är verkligen nöjd över mina julklappar, chromecasten kopplade jag in i tv:n direkt så att jag kunde använda den. Jag har använt den ganska mycket sen jag fick den, känns som att jag kommer att kommer att bosätta mig i mitt rum om dagarna när jag inte har något att göra.
 
Igår fick jag även en bok på posten som jag köpte innan jul, och den boken är Mia Törnblom Självkänsla nu.
Det är en bok som ska ge mig tips på hur jag kan få bättre självförtroende och självkänsla.
Så jag kan kanske uppdatera er lite hur det går med den boken, jag har precis börjat läsa den så vi får se hur lång tid det tar innan jag har läst färdigt den.
 
Det var allt jag hade idag, kanske kommer något inlägg imorgon eller en annan dag, beror på vad jag hinner med då det är ganska mycket som händer dessa dagar.
Ha det så bra och ta hand om er så hörs vi!
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej