För November månad stannade vågen på 85,1kg och 105cm runt midjan.

December månad började med lite magsjukan igen men den höll inte i sig så länge som tur va. Hann träna i 2 veckor sedan var det dags att få en förkylning precis innan jul men hade 3 vilodagar och sedan började jag träna lugnt och försiktigt.
Den här månaden har gått upp och ner, vissa stunder har varit ganska kämpiga och nästan gjort att jag har gett upp men jag har fortsatt. Sen finns det även stunder som gör att jag vill fortsätta med detta för att kunna nå mitt mål tillslut.

Idag var det dags för invägning för denna månad och vågen stannade på 82,6 kg och 103 cm runt midjan.
Denna månad har jag gått ner 2,5 kg och tappat 2 cm i midjan!
Sammanlagt på 13 månader har jag gått ner 41,3 kg!
Det är helt sjukt! Aldrig trodde jag någonsin att det skulle gå så här fort och bra som det ändå har gjort trots alla motgångar jag har haft.
Nu siktar jag på att gå ner 50 kg innan April 2018 och att orka springa milen nån gång nästa år med.
Jag ska fortsätta kämpa på oavsett hur jobbigt det blir och jag kommer även att fortsätta att uppdatera med hur det går och mina tankar kring allt!
Tack till alla som stöttar mig!

 

 
 
 
 
 
 
 
Det var allt jag hade för idag!
Måste göra iordning mig för att jag ska iväg på ett bröllop om ett par timmar!
Skriver mer imorgon kanske beroende på hur trött jag är!
Kram Emelie

1 kommentarer

Lars Gustafsson

30 Dec 2017 13:02

Mycket bra jobbat. Jag vet själv hur svårt det känns ibland. När lusten avtar för inslagen kost och träningsväg Jag beundrar dig verkligen. Gott nytt år

Svar: Tack så mycket! :)
Ja det kan vara ganska jobbigt när motivationen inte finns där men då är det bara att försöka kämpa på ändå :)
Gott nytt år till dig med!
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej