Hej alla läsare, är det bra med er?  Med mig är det bara bra idag, lite trött efter ha gymmat på förmiddagen/eftermiddagen och sedan hem i några timmar för att sedan gå ner till bowlinghallen för att ta hand om ungdomarnas träning.
 
Jag måste berätta en sak för er som hände mig idag, det är en ganska positiv sak men lite dyrt för plånboken.
Efter jag varit på gymmet, kommit hem och duschat så ska jag leta reda på byxor som jag ska ha på mig. Då tänkte jag att idag ska det var jeans och jag började ta fram alla mina jeans som jag har, men det var bara 2st som passade, så av 6-8 par jeans är det bara 2 par som passar och dom två paren är exakt likadana och i samma storlek. Det är dags för mig att sälja mina gamla och köpa nya jeans, kan inte gå runt med förstora byxor heller.
Jag börjar verkligen känna och se på mina kläder att de börjar blir ganska förstora men samtidigt så vill jag kunna fortsätta använda dom, sen vill jag även inte att det ska se dumt ut när jag har förstora kläder på mig för att då kanske det känns som att jag försöker dölja något som jag inte behöver dölja längre.
Jag vill ändå inte köpa på mig för mycket kläder heller för att jag kommer inte kunna använda dom så mycket heller då jag fortsätter att gå ner vikt och då känns det bara onödigt att köpa så mycket när jag snart får sälja det vidare eller ge det till behövande.
Är ändå stolt över mig själv att jag har lyckats göra denna resa så här långt och att det visar sig på kläderna är bara något positivt tycker jag.
Önskar bara att jag kunde använda mina kläder längre för det känns så jobbigt att jag kanske hinner använda kläderna 5-6 gånger och sedan så har de hunnit bli lite stora och då kan jag inte ha dom för att det inte ska se dumt ut. 
Så har ni tips på vad jag kan göra istället för att köpa nya kläder hela tiden så tar jag tacksamt emot det.
 
På tal om något helt annat, på onsdag är det invägning för denna månad och jag hoppas att jag ligger under 95kg eller på 94. Jag har haft en bra känsla hela denna månad med träningen och allt så jag hoppas att det visar sig på vågen på onsdag.
Samtidigt ill jag inte ha för höga förväntningar för då blir jag bara besviken om jag inte når mitt mål så jag ska fortsätta träna på och så får vi se vad resultatet blir på onsdag förmiddag/eftermiddag.
Då kommer det komma upp nya bilder och jag berättar lite om hur denna månad har varit.
 
Det var allt för mig idag!
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej