Hej! Det var längesen jag uppdaterade på denna blogg men jag har börjat tänka på mig själv, det menar jag med att jag måste börja känna efter hur jag och min kropp mår för att tillslut kommer jag inte orka mer.
Därför har bloggen hamnat lite på hyllan i ett par månader för att jag skulle kunna fokusera på mig själv men även att det har varit mycket med komvux och med jobb.
Under dessa månader har ganska mycket hänt, i Januari fyllde jag 20 år, i Februari åkte jag till Stockholm för att se Morgan Allings show, lite privata saker hände, spelat bowlingmatcher men även en bowlingtävling där jag kom på en andra plats, jag har även hand om bowlingträningen på måndagar för nybörjare tillsammans med Anton. Sedan har jag egen träning på onsdagar från 19-20:30 och på helgerna är det oftast 1 - 2 matcher, och där emellan ska jag hinna göra matte, städa hemma, vara med vänner eller bara få vara för mig själv en stund och få "andas" mellan alla saker. Nu är det uppehåll i bowlingen över sommaren till Augusti då det drar igång igen men det känns ganska skönt att det slut för att då hinner jag med mycket mer saker känns det som i alla fall.
Jag har även jobbat ganska mycket under dessa månader,ena månaden är det mycket och sedan den andra månaden kan det bara vara några pass, men jag är glad över att jag har ett jobb där jag tjänar egna pengar.
 
Jag kommer att skriva ett inlägg om Morgan Allings show som jag var på, kommer även att skriva ett annat inlägg om ett val som jag valt att göra som kommer att göra mig gladare och kommer att få mig att må bättre ( det är inget allvarligt). Det kommer jag skriva om en annan dag men hoppas att få upp det på bloggen nån gång nästa vecka men jag kan inte säga exakt vilken dag.
 
Jag ska även försöka hitta någon som kan göra om min blogg lite då jag känner att den behöver fräschas upp lite med bättre struktur och lite annat.
 
Om ni har något speciellt som ni vill att jag ska skriva om får ni gärna kommentera det så ska jag se om jag kanske kan göra ett inlägg om det!
 
Det var allt för idag!
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej