Hej, vet att det är över 1 månads sen jag bloggade men det är för att jag har börjat jobba och går i skolan (läser in ämnen på komvux) som gör det svårt att hinna med att blogga! :)
Jag ska verkligen försöka att blogga mer, jag undrar vad ni vill att jag ska blogga om? :) Kommentera det gärna så ska jag se om jag kan sammanfatta det och kanske börja skriva mer om det ni vill! :)
Idag är det även 3 månader sen jag tog studenten och jag saknar den dagen så mycket!
Jag tackar alla som kom och gjorde denna dag till en speciell och som jag kommer att komma ihåg!

Jag har även sett Molly Sandén när hon uppträdde på matfestivalen i Skövde och jag säger till er alla, ni som inte har sett henne live ska göra det! Hon är så begåvad och att höra låtarna live gör låtarna bättre! Jag håller på att redigera bilderna från den dagen så jag ska se om jag kan få in bilderna på min fotosida nån dag i veckan men även här på bloggen! :)

Jag hoppas att ni har en bra lördags kväll!
Kommer att skriva mer imorgon!
Kram Emelie 

Kommentera

Publiceras ej