Hej allihopa! Är det bra med er?
Jag har inte bloggat på ett tag då det är mycket med skolan, jag läser in matte,engelska,histora och naturkunskap på komvux och därför så hinner inte jag blogga så mycket eftersom det är läxor och prov som det måste pluggas till.
Men jag ska försöka bättra mig och jag skulle gärna vilja ha tips på vad jag kan skriva om här i bloggen, vad vi vill att jag ska skriva om.
 
För ungefär 1 vecka sen var jag i fotostudio och blev fotad av en som heter Peter och är en jätteduktig fotograf. Jag var med i en tävling där vinnaren vann en fotografering av honom och det var jag som vann. Min snälla och underbara vän Elvira hjälpte mig att fixa iordning håret och sminket till fotograferingen. Jag ville ha håret enkelt men ändå lockigt och i en liten uppsättning, sminket blev även enkelt och snyggt. Ni kommer inte få se det färdiga resultat än för att jag måste välja ut bilder som jag vill ha och sedan ska han redigera bilderna så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Men jag kommer att visa några bilder som Elvira tog med min mobil under tiden som vi var där.
 
    
 
Jag har fått lämna in mobil 2 gånger på 2 veckor för att stället där de fixar mobilen hittar inte vad som är problemet med mobilen men nu för andra gången hoppas jag att de ska kunna hitta det. För jag känner att samsung borde kunna sina telefoner och då borde de hitta felet i mobilen.Nu hoppas jag att de hittar det och att jag kan få tillbaka den snart igen för att den mobilen är mycket bättre än samsung galaxy s4.
 
Idag har inte gjort så mycket,jag följde med pappa och min lillasyster till Norlanders för att hon skulle lämna in sin Iphone för att det var något fel med den. Ikväll åker hela familjen till Skövde då jag och min lillayster ska spela en bowlingtävling som heter Junior Masters. Jag håller tummarna för att det ska gå bra för mig och henne, skulle gärna vilja komma till final någon gång men vi får se hur det går.
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog försöka plugga lite matte då jag har omprov i matte på tisdag, och jag hoppas att jag kan få jobba lite i veckan också. Jag jobbar som timvikarie på en förskola när jag inte är i skolan eller har bowling.
 
Det var allt jag hade att skriva om just nu! Kanske kommer upp ett inlägg senare om mobbning/näthat eller om det kommer upp imorgon, jag har inte riktigt bestämt mig än.
 
Ha en fortsatt bra dag allihopa och ta hand om varandra nu!
Kram Emelie
 

Kommentera

Publiceras ej