Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra.Det gör jag i alla fall.Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men det är så att det har varit ganska mycket i skolan med prov och sånt.Och sen så har det varit förberedelser för min konfirmation som var i söndags.Och den blev bra. Jag sjöng en vers ur låten Tro och sen så sjöng alla i gruppen refrängen.
Kan lägga upp lite bilder från konfirmationen:)


Så här hade jag håret på konfirmationen:) Klänningen som jag hade var hel vit och sen så hade jag svarta tights och silvriga klack skor.


Här står kören och sjunger:)


Alla i gruppen
Om ni vill se mer bilder så är det bara att gå in på min facebook profil Emelie Karlsson heter jag där. Eller så kan ni gå in på bilddagbok och där heter jag EmelieeKarlsson.
Detta blev ett snabbt inlägg.Men vi hörs senare
Ha det bra och ta hand om er.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej