Hejsan allihopa. hoppas att ni mår bra. Idag är det fint väder. Solen skiner för fullt ute.
I fredags så var jag i skolan. sen så var jag och tränade bowling med James. Och det gick ganska bra tyckte jag.
Igår gjorde jag inte så mycket. Jag tog det bara lungt. På kvällen så gick jag och Jessica ut och gick. Sen efter det så blev det hem och kolla på Körslaget.
Körslaget tyckte jag var sådär.
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 13:20 för då har Jessica en bowling match som jag ska kolla på, och så Kommer James ner och kollar hoppas jag.
Och jag håller på att skriva klart låten som jag har skrivit till en person som jag tycker om jätte mycket.
Jag sitter och chattar med James på facebook om bowling.
Imorgon ska jag till skolan. Sen ska jag hem och göra läxor. Efter det så måste jag ner till stan och kolla på vinter jacka.
Jag vet, detta blev inget långt inlägg. men jag gör ett inlägg när jag har tid och när det har hänt något.
Hoppas ni har det bra.
Ta hand om er.
Kram Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej