Hejsan allihopa. Idag har jag varit i skolan.Det har gått bra hittills tycker jag. Idag tog vi skolfoto och enskilda kort.
Sen när jag kom hem så satte jag mig och lyssnade på EMD (som vanligt).Jag följde med min lillasyster ner till bowlingen idag för att hon ska börja i bowling.
I morgon ska jag till skolan och sen är det hem och göra engelska läxan,ner till bowligen och kolla hur den gruppen ser ut om det är för många spelare där. för jag ska börja träna två gånger i veckan och då blir det på Tisdagar och Torsdagar.Jag hoppas att jag kan få spela två gånger i veckan.På tisdagar kommer jag få ha en som heter Gabriel. Han är jätte snäll och jätte duktig på bowling. På torsdag så har jag en som heter James. Han är världsmästare i bowling så det känns bra att ha han som tränare. Jag följde ju med min lillasyster ner till bowlingen idag. Och då pratade jag med James och frågade om  han skulle ha måndags gruppen eller torsdags gruppen. och det visste inte han. och sen så hade dom ett snabbt möte.Efter dom hade haft mötet så kommer James fram till mig och säger att han ska ha torsdags gruppen. Och då blir jag jätte glad. för jag har alltid velat ha han som tränare. Jag trodde att jag inte skulle få ha han som tränare nån mer gång. men det kommer jag att ha. Jag har pratat med han på Facebook och då har jag frågat om han kan lära mig att skruva och sånt och då sa jag att vi kan väll ta det på nån träning. för att han jobbar nere på bowlinghallen när han inte tränar nån grupp. och så sa han att ja jag hjälper dig jätte gärna.Så nu är jag jätte glad att få ha han som tränare igen.
I morgon fyller min kompis Jessica 13 år. Grattis i förskott.
Kram Emelie Karlsson 24/8 2009

Kommentera

Publiceras ej