Hejsan. idag har jag inte gjort så mycket. först var det skolan och då hade jag: musik,engelska,syslöjd,so och sen no.sen var det hem,sen ner till stan och där köpte jag nya skor och byxor.Och då träffade jag Johanna (en i min klass) och hennes kompis.
Idag kommer Disco Daggarna ut på DVD. Jag ska beställa den när jag har råd. Just nu har jag inte råd.Och jag har inte sett den än så jag tycker det ska bli spännande sen när jag får den och sen ska se den.
I morgon ska jag inte göra så mycket. det blir skolan. och då har jag: Matte,NO och K-modul som jag inte vet vad det är. sen klockan 10:50 så har vi mat och sen ska vi ner till ute bassängerna för det är nått test som dom ska göra. jag ska inte vara med för att jag har öron inflammation som jag fick i fredags så jag ska inte bada.sen när jag kommer hem så ska jag bara ta det lungt och sen är det ner och träna bowling med världens bästa James.Sen efter det ska jag inte göra så mycket.
På fredag börjar jag klockan 09:30 vilket är jätteskönt för då har vi nån klassdag med massa tävlingar.och då slutar jag nån gång vid 13:30.
Den 6:e September så har jag bowling match i Skara klockan 11:20-12:20 och sen har jag en från 12:20-13:20. Och då är det så här att det är Nickelodeon dagen på Liseberg den dagen också som börjar klockan 17:00 och om jag och pappa åker från Skara direkt efter bowlingen så är vi där klockan 15:10. så jag hoppas att jag får gå. Jag måste fråga pappa i morgon. om jag inte får gå då vet jag inte vad jag gör. Jag har inte sett EMD på 1 månad och 22 dagar det är mycket för mig.Varje gång jag ska fråga pappa om jag får gå på en EMD spelning så säger han:
Nej Emelie,det räcker nu.Du har redan sett dom en gång. Det får räcka ett tag nu.
Jag tycker att det har gått ett tag nu.Det har ju gått 1 månad och 22 dagar så jag tycker att han borde låta mig då. det kostar ju inget att gå på det förutom inträdet till Liseberg som kostar 70kr. Jag vill ju se EMD så pappa borde låta mig gå.
JAG VILL SE EMD DEN 6:E SEPTEMBER!!
Det är inte nu på söndag men nästa söndag. så jag måste fråga i morgon.
Nu kommer jag inte på något mer att skriva. Vi hörs i morgon. Ha det bra. Ta hand om er allihopa. Puss Kram

Kommentera

Publiceras ej