Igår var jag på Ullared. Vi kom dit klockan 07:15. jag var jättetrött när vi skulle åka till Ullared för vi åkte 04:30. Jag köpte: en svart tunika,en vinter jacka,mössa,halsduk,två över tröjor,två pjyamasar och bh. Jag är väldigt glad för det jag fick.Och sen när vi åkte till Ullared så hörde jag dannys låt Radio på radion. jag tänkte det kan inte vara danny men det var han och hans nya låt Radio. Jag vart jätteglad att få höra den låten för jag har verkligen längtat efter att få höra den.den låten var jättebra jag vill höra den igen.
Imorgon börjar vi skolan igen tråkigt.Jag hoppas att jag kan göra lite bättre ifrån mig efter höstlovet men jag tänker bara på EMD hela tiden.Jag har en bild på EMD i bänken och så fort jag ser den så tänker jag på EMD jag kan inte sluta tänka på dom när jag ska arbeta. Det måste jag bli bättre på.

Emelie



Kommentera

Publiceras ej