Hej, fört av allt vill jag tacka alla som är inne på den hära sida sammanlagt är det 185 personer tack så himla mycket det betyder så himla mycket för mig.Igår började vi skolan. tråkigt jag ahr många läxor att göra. Jag är jämt seg i början att det inte går bra i början. Jag längtar till jullovet. Det är långt till jullovet. Just nu gör jag ingenting. Jag sitter och lyssnar på Dannys låt Radio. den är jättebra faktiskt. EMD jag hoppas att vi ses den 17/12 för jag vill verkligen se er då, då är det min första gång jag ser er snälla jag ber till mamma och pappa att jag får åka på båten jag skulle verkligen bli så himla glad om jag fick göra det.
Jag vill bara tacka alla som är inne och kollar på min blogg nästan varje dag och kollar på mina inlägg och det andra.

Emelie

Kommentera

Publiceras ej