Hej allihopa, hoppas att ni mår bra!
 
För september månad vägde jag in mig på 78,3kg och 97cm runt midjan.
 
Igår var det dags för invägningen för oktober månad och vågen stannade på 77,5kg och 96cm runt midjan.
Jag har kämpat som sjutton denna månad med träningen och med maten men det känns som att den överblivna huden börjar spela en stor roll över att jag inte går ner så mycket varje månad.
Samtidig kan det vara att jag bygger muskler också men det känns inte som att det tar så mycket.
 
Jag tycker att månadens träning har gått jätte bra och jag har kämpat på denna månad, jag kan inte komma på något fel som jag har gjort med träningen.
 
Den periodiska fastan tycker jag också har gått bra denna månad, dock nu slutet av månaden så kan jag inte följa kostschemat då vi håller på att göra om köket så det får bli att man äter av dom matlådorna som finns färdiga i frysen.
 
Nästa månad ska jag kämpa på som bara den med träningen och med maten för då är det även 2 år sedan jag började med denna resa.
Det är sjukt att den här tiden har gått så otroligt fort för det känns som att det var igår som jag började.
Så jobbig och rolig som denna resa har varit kunde jag inte ens föreställa mig för lite mer än 2 år sedan.
Jag och Patrik har verkligen kämpat med denna resa och jag är så tacksam för att jag har fått göra denna resa.
Tack till alla som stöttar mig i detta för det betyder så mycket för mig.
 
 
 
 
 
 
Det var allt för idag!
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kram Emelie
 

Kommentera

Publiceras ej