Hej allihopa, hoppas att ni mår bra och att ni har en lördags eftermiddag!
 
Jag har inte bloggat på ett tag för att jag har jobbat, åkte även på magsjukan en sväng och sen har jag återigen jobbat.
 
Tänkte även berätta hur det gick hos läkaren förra måndagen, mötet tog ca 15minuter och hon ställde lite frågot om hur jag hade gjort för att gå ner i vikt, om jag mådde dåligt över min hud och om jag hade några problem med min hud, hon tittade även på huden för att se lite hur det såg ut.
Hon ska skicka en remiss till kirurgiska mottagningen i skövde och sen har dom 3 månader på sig att skicka ut en remiss. Om de inte svarar inom 3 månader så går remissen ut till hela sverige och då kan alla sjukhus i hela sverige skicka en remiss till mig, men läkaren sa att oftast blir det ju i närheten av där man bor.
Så nu är det bara att vänta och se om de skickar ut någon remiss till mig, så senast i juni ska jag ha fått en remiss av dom och så får vi se vad dom säger sen.
Jag har verkligen inte för höga förhoppningar för då kommer jag bara bli besviken på mig själv.
 
Veckan som kommer ska jag försöka att komma igång med träningen igen för nästa lördag har jag invägning för Mars månad. 
Jag har inte så stora förväntningar på vågen då jag inte har orkat träna så himla mycket och sen jag varit sjuk och inte kunnat träna.
Men det är bara att ta nya tag och kämpa vidare!
 
Det var allt jag hade för denna dag!
Ha en fin dag i solen så hörs vi en annan dag!
Kramar Emelie

1 kommentarer

Marianne

24 Mar 2019 21:38

Åh då ska jag verkligen hålla tummarna hårt så du blir kallad till ditt närmsta sjukhus!

Svar: Tack så mycket😃
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej