Hej allihopa, hoppas att ni mår bra!
Jag har inte bloggat på ett tag då jag inte har haft någon lust, motivation eller tid till att göra det då all min tid går åt till jobb, familj och att träna bowling.
 
Om jag ska vara helt ärlig så har träningen verkligen lagts på hyllan då jag känner att jag inte har tid, men jag måste verkligen ta tag i det nu för jag märker själv att kroppen säger ifrån och jag blir lätt trött och irriterad.
Ska sätta mig i veckan och planera hur mina veckor komemr se ut framöver för att verkligen få en plan och få in träningen i vardagen igen, jag säger inte att det behöver vara 1-1½ timmes träning varje dag för minsta lilla träning är nog, minst 30 minuter varje dag ska jag träna för att få upp pulsen.
Ska även börja ta tag i mina matvanor igen för nu är dom inte bra alls och även slippa stressen med att laga mat.Det är bara så enkelt att göra storkok på helgerna så har man oftast mat för en hel vecka och då slipper man tänka på vad man ska äta eller om man hinner laga mat för att man har andra saker att göra.
 
Jag ska försöka bättra mig med bloggen också för jag har saknat att få skriva av mig och jag hoppas att ni vill vara med mig på resan.
Nu jäklar kör vi igen!
 
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll så hörs vi senare i veckan
Kram Emelie! 

2 kommentarer

Anonym

29 Sep 2019 19:52

Heja dig.. Du har varit sååå duktig... kämpa nu

Svar: Tack!😀
Emelie Karlsson

Marianne

16 Oct 2019 14:17

Härligt att du är tillbaka :)
Ja det är mycket som tar ens tid, då är planering A och O!
Att ha em matlåda att plocka fram då man inte hinner/orkar laga mat är ju perfekt.
Jag håller på dej, du har kämpat så mycket och kommit så långt, det är väl normalt att man tappar gnistan ibland, men du kommer igen, det är jag säker på för inte kastar du bort allt slit du haft dessa år?!

Kommentera

Publiceras ej