Hej allihopa, hoppas att det är bra med er och att ni har en bra kväll!
 
I lördags var det ju dags för invägning för Mars månad och vågen stannade på 87,5kg!
Jag har verkligen ingen motivation längre, då jag har fått reda på att jag inte kommer få någon operation förens jag har nått mitt mål på 60kg och har hållt det i minst 6 månader.
 
Jag kommer dock att fortsätta kämpa och jag kommer verkligen inte att ge upp, ska verkligen nå mitt mål för att sedan kanske kunna få en operation tillslut.
Allt jag hade hoppats på släcktes och allt jag ville göra var att ge upp i några dagar men jag fortsätter att kämpa på.
 
I april kommer jag att fortsätta köra på och verkligen komma igång med träningen igen för att jag saknar verkligen det nu! Att bara få komma ut och få rensa tankarna efter jobb och möten så är de det bästa som finns, speciellt när det är så fint väder ute och man verkligen kan njuta av solen.
 
 
 
 
 
 
Det var allt jag hade fördenna kväll!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Emelie

1 kommentarer

Marianne

10 Apr 2019 08:56

Men så trist att du inte fick operationen nu, men det är kanske logiskt att vänta till du nått målet. Förstår att det är tufft med beskedet och att du tappade gnistan lite, men du är envis och målmedveten, så på't igen...

Svar: Ja det är klart att det är trist men det är bara att fortsätta kämpa på tills man nått målet!😃
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej