Hej allihopa, hoppas att ni mår bra och att ni har haft en bra sommar!
Jag har jobbat nästan hela sommaren, har haft 2 veckors semester i början av sommaren och sedan jobb och nu har jag 1 veckas semester igen innan man börja jobba för hösten vilket känns väldigt skönt.
Det har inte hänt så mycket under sommaren då jag har jobbat varje dag och försökt att träna så mycket jag orkar i denna värme som har varit.
 
Jag träffade Patrik och checkade av med honom och pratade lite om hur resan har varit och lite om framtiden vilket kändes bra.
Vi pratade lite även om min barndom och varför jag hamnade där jag hamnade med mitt dåliga mående, vikten och allt som har hänt under alla dessa år.
Kändes bra att få prata ut och en sten lättades från mina axlar, även om jag fortfarande har dåliga dagar så mår jag så mycket bättre.
Jag trodde aldrig att denna resa skulle betyda så mycket för både mig och Patrik som den har gjort, att han har hjälpt mig att ta mig upp från botten till att nå ljuset betyder så mycket.
Är påväg till det bättre men det är en lång väg kvar dock ska jag fortsätta kämpa tills jag nått mitt mål.
 
Trodde aldrig att jag skulle klara detta och jag är så stolt över mig själv och även stolt över Patrik som har tagit sig an mig då jag var på botten och mådde så dåligt att jag hade gett upp nästan precis allt.
Jag gav det en chans och tog den för jag kände att nu kör jag på då jag är trött på att må dåligt.
Alla hans peppande ord och stöttande har gjort att man orkar fortsätta kämpa så tack så jätte mycket Patrik för alla dessa år och fler kommer det att bli!
 
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej