Hej allihopa, hoppas att ni mår bra!
Jag mår helt okej ändå, jag har haft mycket att göra och det har varit mycket tankar den senaste veckan.

För att i fredags var det dags för invägningen för november månad och 2års dagen för denna resa.
I oktober stannade vågen på 77,5kg och 96cm runt midjan.

2års invägningen stannade på 78,7kg och 97cm runt midjan, så jag gick upp 1,2kg och 1 cm runt midjan.
Jag är inte förvånad att jag gick upp så mycket då jag fick min mens i torsdags, jag har inte skött träningen helt ordentligt och inte kostschemat heller vilket gör att jag fick detta resultat i fredags.
Men jag har ändå lyckats gå ner 47,4kg och tappat 35cm runt midjan på 2 år vilket jag tycker är helt otroligt för att vara mig.
Hade aldrig trott att jag skulle lyckas gå ner så här mycket som jag har gjort, jag trodde ju att jag skulle gå ner 20kg på 1 år och att det skulle gå trögare efter det men jag gick ner det på 6månader.
Det har verkligen inte varit en lätt resa som vissa kanske tror, ibland önskar man att andra skulle få uppleva det man har gått igenom för att de ska förstå hur jobbigt det är men samtidigt så kommer de aldrig att förstå då man aldrig kan känna eller förstå samma sak.
Vissa månader har varit jobbigare än andra, dock har jag lyckats ta mig igenom dom med hjälp av alla som stöttar mig och jag är så tacksam för er alla.
Den här resan har varit så jobbig att jag har velat ge upp flera gånger för jag har känt att jag inte har orkat ta mig igenom alla motgångar som har varit.
Men det har även varit den bästa resan som har hänt mig för jag har fått tillbaka mitt liv och jag mår så bra fysiskt och psykist. Dock är det en lång väg kvar psykiskt då jag fortfarande går till en kurator på ungdomsmottagningen för att prata om allt som har hänt i mitt liv.

Jag vill verkligen tacka alla som har stöttat mig hela den här resan och fortsätter att göra det för den här resan är inte slut på långa vägar utan nu börjar resan för hela livet.
Jag är så glad att ni finns och att ni vill följa med mig på den här resan för utan er är jag inget.

Tack även till Patrik som har gett mig den här chansen och att du har förändrat mitt liv till det bättre.
Jag har fått mitt liv tillbaka och till det bättre, innan denna resa så var jag nere i botten men du lyckades övertala mig till att ta den här chansen och jag ångrar inget!
Jag hoppas att du är stolt över mig och att du aldrig gav upp när vi fick så många motgångar visar på vilken vilja du har.
Hoppas att du kan hjälpa fler i framtiden för du kan så mycket inom kost och träning så jag hoppas att du lär fler.
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig tillräckligt för denna resa, men jag tackar verkligen från djupet av mitt hjärta! Tack!

 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

mammatillmirakel.blogg.se

02 Dec 2018 12:09

Så bra jobbat!! ⭐️ Trevlig advent

Svar: Tack!😀
Emelie Karlsson

Åsa

22 Dec 2018 20:16

Såå duktig du är !! Önskar dig en riktigt GOD JUL !!
Kram på dig!

Svar: Tack så jätte mycket! Detsamma till dig och din familj! :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej