Hej allihopa! Jag hoppas att ni har det bra nu i julstressen och att ni inte stressar för mycket! 
Jag har haft lite att göra de senaste veckorna med jobbet, julklapparna och sen har jag även varit genomförkyld så det blir ingen träning förrens jag är helt frisk.
Sen har det även hänt lite saker hemma men det är privat men det börjar bli bätttre.
 
Jag gjorde min sista dag på jobbet i torsdags på den förskolan efter 5 månader för i Januari börjar ett nytt äventyr med 100% jobb i 6 månader vilket känns jätte bra!
Det ska verkligen bli spännande men samtidigt tycker jag att det är lite jobbigt då jag trivdes så himla bra på den förskolan som jag var på, det är superbra pedagoger och en mysig förskola.
Hoppas att jag får komma tillbaka dit till hösten igen, kanske kommer och hälsar på nån gång för det vet man aldrig.
 
Julen ska spenderas med min familj på julafton och även på juldagen, på julaftonsmorgonen åker vi till min syster och äter julfrukost och sedan åker vi till farmor och farfar på lite julfika och sen åker vi hem och bara tar det lugnt.
På juldagen så kommer min syster och hennes familj hit och äter julmat och vi delar ut julklappar till varandra och sedan blir det mys.
 
Jag hoppas att ni får en bra jul och ett gott nytt år!
 
God jul på er allihopa!

1 kommentarer

Marianne

24 Dec 2018 21:59

Hoppas du kommer att trivas lika bra på nya jobbet.
Låter som en bra jul utan stress...

Svar: Ja det hoppas jag med 😀
Ja det blev en lugn jul detta år vilket var skönt😀
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej