Hej allihopa,hoppas att allt är bra med er!
 
Som rubriken lyder så har jag under alla dessa veckor som jag inte har bloggat flyttat till en egen lägenhet och äntligen flyttat hemifrån!
Jag bor själv i en etta på 40 kvadratmeter och jag trivs jätte bra, dock så behöver den lägenheten totalrenoveras så jag hoppas att det hända snart.
Kommer inte hoppas för mycket men det behövs verkligen för jag är en av de få som har kvar original köket och badrummet.
 
Det känns bra och spännande att ha flyttat och få sköta sig själv och nu ska jag verkligen satsa på träningen och kosten igen.
Allt jag vill just nu är att nå mitt mål på 60kg så det är bara att sätta igång med träningen och kosten för ingen annan kan göra det åt mig utan det är bara jag som kan göra det själv.
 
Nu är jag påväg på 1års kalas så det fick bli ett snabb inlägg i bloggen så får jag göra ett längre när jag har tid.
 
Ha en fortsatt fin dag!
Kram Emelie

1 kommentarer

Marianne

28 Apr 2019 15:10

Grattis till egna lägenheten :)

Svar: Tack!😃
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej