Hej allihopa, hoppas att det är bra med er!
 
Det är en ganska jobbig grej jag har tänkt att skriva om idag så jag hoppas att ni har förståelse för detta.
 
Det är så här att jag har ingen motivation överhuvudtaget till att träna,följa mitt kostschema eller den periodiska fastan som jag höll på med.
Jag kan helt ärligt säga att jag har inte tränat en enda gång i februari än så länge för jag känner att det inte hinns med och sen orkar jag aldrig efter jobbet längre.
Får jätte dåligt samvete för att jag inte klarar av att gå iväg och träna för jag vet ju hur bra jag mår efter och även på lång sikt så gör det mig gladare och piggare.
Mitt dåliga samvete blir ju bara sämre och sämre för varje dag som jag inte tränar och jag mår ju bara sämre och sämre när jag inte tränar och jag kommer ju bara längre ifrån mitt mål med att väga 60kg när jag inte tränar.
Får hoppas att detta bara är en liten svacka som är slut snart för jag orkar inte med detta mer!
Samtidigt känns det som jag gör er andra besvikna när jag inte tränar eller gör det jag ska göra för att jag har lovat er att jag ska träna och hålla mitt kostschema och även nåt mitt mål!
Flera gånger under denna period har jag känt att jag vill ge upp men samtidigt inte för jag är inte nöjd än, jag vill gå ner mer i vikt och jag vill nå mitt mål!
 
Jag ska även prata med min psykolog om detta på torsdag när jag ska dit för jag känner att jag verkligen behöver prata om detta för nu har jag tröttnat på detta.
Vill bara att det ska vara slut och att jag kan ta tag i träningen och köra på för jag saknar det jätte mycket.
Ska på boxningpass imorgon på gymmet så får se hur det går!
 
Ha en fortsatt bra kväll allihopa så hörs vi en annan dag!
Kram Emelie