Hej allihopa!
 
December månad vägde jag in mig på 80,6kg
 
Januari månad stannade vågen på 82,7kg!
Jag är inte nöjd och jag kan inte skylla på någon förutom på mig själv för jag har inte skött min träning och inte mitt kostschema heller.
Så fort jag tänker på allt som jag måste hinna göra så blir jag bara ännu mer stressad vilket gör att jag struntar i att göra sakerna.
Jag har verkligen inte haft någon motivation, tid och ork till att ta tag i detta utan jag har låtit det bara vara.
Men jag måste verkligen ta tag i detta för jag mår ju så jäkla bra när jag får träna och äta rätt!
 
Det var allt jag hade för idag!
 
 
 
 
 
 
Kram Emelie
 

1 kommentarer

Marianne

04 Feb 2019 11:58

Ibland tar man ett steg tillbaka, det är väl helt normalt?

Svar: Ja verkligen, det är helt normalt att man gör det! 😀
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej