Hej allihopa, hoppas att ni mår bra och att ni har en bra kväll!
 
Idag har tänkt att jag ska ta upp lite varför jag har varit frånvarande från bloggen!
Det är så att jag har fått ett nytt jobb där jag jobbar 100% och sen är det bowlingträning och sen är det möten med jobbet.
Dock är det också så att jag har tappat motivationen helt och hållet till att träna och till att sköta kostschemat, jag tänker faktiskt vara helt ärlig med det.
Jag har inte skött det alls och jag har ätiti samma mat som min familj har gjort och jag har inte tränat speciellt mycket.
Jag känner att jag får kanppt ihip livet nu när jag har börjat jobba som jag har och jag känner mig bara stressad med allt om jag ska hinna med så mycket som möjligt på en dag.
Ibland har jag dagar där jag slutar sent och då ska man hinna iväg och träna, efter det ska man hinna laga mat och göra maten till dagen efter och sen sysslorna hemma.
Så jag känner att jag just nu är jobbet första prioritering för gör jag för mycket så kommer allt bara att krascha vilket gör att jag verkligen får börja om från början.
 
Jag kan till och med räkna på två händer hur många gånger jag har tränat i Januari vilket känns så jäkla jobbigt för jag vet att jag kan bättre och borde göra bättre ifrån mig än vad jag har gjort!
Jag blir så arg, besviken, frustrerad på mig själv att jag inte tar tag i det när jag vet att jag måt så mycket bättre om jag får träna, för träningen gör mig mindre stressad tillslut.
Så om ni undrar varför jag har varit borta och kanske kommer vara borta ett tag till från bloggen så vet ni varför, jag ska försöka att uppdatera er hur det går med träningen och sånt men jag känner att det inte är läge för det när jag knappt har tränat på länge.
 
Jag ville bara vara ärlig mot er och jag hoppas att ni har förståelse för det också att det inte kommer komma så mycket inlägg under denna period som jag jobbar men jag ska göra mitt bästa för att jag ska hinna med detta.
 
Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll så hörs vi imorgon eller på torsdag för imorgon är det även dags för invägningen för Januari månad!
 
Kram Emelie

1 kommentarer

Marianne

04 Feb 2019 11:57

Det får ta tid när man ändrar något i rutinerna, tror det är bra att fokusera på nya jobbet till du kommit in i det...
Du kommer igen med kost & träning snart

Svar: Ja jag har tänkt det med,jag känner inte för att stressa ned något för tillslut så kommer allt bara att krascha ändå!😀
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej