För April månad vägde jag in mig på 79,7kg och 99cm runt midjan!

Idag var det äntligen dags att våga in sig för Maj månad och det har hunnit gå 1 ½ år sedan start.
Vågen stannade idag på 78,6kg och 99cm runt midjan!
Så -1,1kg och 0cm runt midjan!
Jag är glad över att jag går ner i vikt och jag är också glad över att jag är på rätt väg igen för att det har varit ett par jobbiga månader men nu är det bara att kämpa på!
På 1½ år har jag lyckats gå ner 45,3kg och det känns riktigt bra!
Får också tänka att jag har gått ner mer eftersom jag även bygger muskler som väger men det är även jobbigt i slutet att gå ner dom sista kilona!
Nu tar jag nya tag inför juni månad och ser vad den månaden har att erbjuda, jag hoppas att det kommer bli en bra månad.

Jag har även passat på att ta tag i en del saker och jag hoppas att det kommer göra att jag mår mycket bättre framöver.
För nu har jag verkligen tröttnat på att inte må bra så vi får se om kanske nån månad eller fler hur jag mår men jag hoppas att det verkligen ska hjälpa mig.

 

 
 
 
 
 
Ha en fortsatt trevlig dag och kväll!
Ta hand om er!
Kram Emelie
 
 
 

2 kommentarer

emma

30 May 2018 15:41

bra jobbat! kämpa på!

Svar: Tack så mycket! :)
Emelie Karlsson

Marianne

05 Jun 2018 22:46

Fasen vad duktig du har varit, och fortfarande är....strongt till 1000!
Det sista brukar vara segt, men du fixar det!

Svar: Tack så jätte mycket 😀
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej