Hej allihopa, hoppas att ni mår bra idag!
 
Invägning för maj månad stannade på 78,6kg och 99cm runt midjan.
 
Idag var det äntligen dags för invägning för juni månad och den gick inte så bra.
Vågen stannade på 78,3kg och 98cm runt midjan så jag har gått ner 300gram och tappat 1cm runt midjan.
Jag är verkligen arg och ledsen över att jag inte har gått ner mer i vikt för jag har ett mål på att gå ner 1kg varje månad.
Jag har verkligen kämpat på denna månad och även om jag har haft en jobbig dag så har jag tränat för att inte missa något.
Har gett allt på alla pass och ibland har jag kanske inte lyssnat på kroppen utan bara kört på vilket jag också måste bli bättre på. Men grejen är att när jag inte tränar så blir jag så rastlös och jag vet inte riktigt vad jag ska göra eftersom träningen har blivit en så stor del av mitt liv.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan den för den gör att jag verkligen mår bra och får rensa tankarna från allt det jobbiga.
Men jag är verkligen tacksam för att jag får göra denna resa och jag är glad över minsta lilla gram om några dagar men just idag så får man vara besviken och arg för att göra ett nytt försök imorgon.
 
Får fortsätta att kämpa på ännu hårdare nästa månad och träna på för jag vill nå mitt mål på 1kg.
Tack till alla som stöttar mig för det betyder så mycket för mig och det får mig att kämpa på.
 
 
 
 
 
 
 
Det var allt jag hade för denna dag så hörs vi under tiden.
Ta hand om er och ha en fortsatt trevlig dag!
Kram Emelie

1 kommentarer

Marianne

07 Jul 2018 08:32

Du ska inte vara arg/ledsen, var stolt och glad över vad du presterat dessa år, istället. Du är grym!

Svar: Tack! Jo men samma dag var jag bara ledsen och arg men nu i efterhand så är glad över att jag fortfarande går ner i vikt 😀
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej