Hej allihopa! Hoppas att ni mår bra!
Det gör inte jag, ligger hemma med magsjukan omgång nummer 2 så ingen träning förens jag är helt frisk.
 
Idag är det även 1 år sedan jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv och förbättra det till det bättre.
Jag har verkligen inte ångrat det, visst har man velat ge upp flera gånger men jag har ändå kämpat på för att jag vill kunna må bra och kunna leva länge.
 
Så för oktober månad vägde jag in mig på 89,9kg och 110cm runt midjan.
 
För November månad vägde jag in mig på 85,1kg och 105cm runt midjan!
Jag har alltså lyckats gå ner 4,8kg på 1 månad (tror lite att magsjukan har med det att göra) och tappat 5cm runt midjan.
På 1 år har jag lyckats gå ner 38,8kg och har tappat 27cm runt midjan!
Det är ju helt sjukt att jag har klarat av detta på 1 helt år! Jag trodde aldrig att jag skulle klara det och verkligen inte att gå ner så här mycket vikt.
Jag är verkligen tacksam över att jag har fått den här chansen och jag kommer fortsätta med detta tills jag når mitt mål för jag har nästan lika mycket kvar att gå ner.
 
 
 
 
 
 
Här är bilderna med 1 års mellanrum och jag ser verkligen skillnaden.
 
Det jag har lärt mig från denna resa är så otroligt mycket och jag hoppas att jag i framtiden ska kunna använda mig av detta när jag kanske vill hjälpa andra som är i min situation.
Jag kan inte tacka alla personer tillräckligt för allt stöd som jag har fått och får fortfarande.
 
En person som jag vill passa på att tacka lite extra är ändå Patrik som har gjort denna resa med mig och att han fick mig att göra detta. Utan honom hade jag fortsatt att långsamt döda mig själv och jag är så otroligt tacksam för detta.
Ett tack kommer aldrig att räcka men det för räcka för idag!
Jag kunde inte ha fått en bättre coach som hjälper mig och jag hoppas verkligen att du är stolt över mig.
Nu satsar jag på 1 år till och så får vi se vad som händer under den resan.
 
Tack allihopa för att ni har följt min resa! Det betyder jätte mycket och jag är så stolt över mig själv också.
 
Det var allt jag hade att skriva om idag!
Kram Emelie
 

1 kommentarer

Marianne

05 Dec 2017 10:03

Stort grattis! Så fantastiskt duktig du är....klart att du ska vara stolt över dej själv och jag är säker på att Patrik också är det.

Svar: Tack så mycket! ja jag är verkligen jätte stolt över mig själv och vet nu också att Patrik är det vilket känns bra :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej