Hej allihopa, allt bra med er?  Jag mår ganska bra idag och ska nog bara ta det lugnt idag :)
Tidigare i veckan fick jag även mina bilder från fotograferingen! :) Jag är jätte nöjd med bilderna och jag skulle gärna göra om det igen! :)
Imorgon är det dags för bowling match igen och jag hoppas att vi vinner! :)
På söndag ska jag försöka att plugga till engelska nationella provet som är nästa fredag! :) Jag ska även plugga lite naturkunskap för att göra omprovet nån dag :)

Här kommer bilderna från fotograferingen :)











Om ni kommer på något jag kan skriva om får ni gärna kommentera det! :)

Ha en bra dag!
Kram Emelie

1 kommentarer

G-B

20 Nov 2015 11:19

Va" kul Emelie! Superfin! Roligt att få ta proffsbilder!

Svar: Tack! :) aa det var super roligt! :)
Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej