Hejsan allihopa, jag vet att det är 2 månader sen jag bloggade och det är för att det har hänt så mycket med skolan och här hemma att jag har inte tänkt på att blogga.
Men grejen är att jag har försökt att ta hand om mig själv och min familj då det har hänt massa saker som jag inte kommer berätta för er för det är privat och att det handlar om min familj.
Jag ska absolut försöka att blogga mer, jag kanske gör lite tidsinställda inlägg då jag kommer åka till sommarstugan imorgon och stannar i 3 veckor och sedan kommer jag hem för att sommarjobba i 3 veckor vilket kommer jätte skönt och sedan behöver jag pengarna till mitt körkort som jag håller på med och som jag förhoppningsvis har till hösten :)
Jag vill även passa på att gratulera min vän Madelene som tog körkort igår och som nu är i London och gör vägarna osäkra:)
Och jag måste verkligen börja plugga körkortsteori också för det har inte jag haft tid med då jag har haft så otroligt mycket att göra dom senaste månaderna och jag har inte mått så bra heller så jag har inte kunnat tänka riktigt ordentligt.
Jag mår fortfarande inte så bra men det är påväg att bli bättre och jag hoppas att efter sommaren så ska det absolut vara bättre :)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och redigerar bilder från midsommar och efter att jag har varit hos min mormor i helgen och halva veckan :)
Nu har jag inget mer att skriva så jag hoppas att ni har en bra kväll och hoppas att ni får en bra dag imorgon :)
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej