Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra!:) Det gör jag i alla fall:) Denna vecka har jag inte gjort så mycket,det har varit skola,plugg och bowling. I onsdags tog jag livmoderhalscancer sprutan,det gjorde inte ont när hon stack in den men när hon spruta in det så gjorde det ganska ont:( Och andra dosen ska jag ta i Maj:)
Ni får jätte gärna komma med föslag på vad jag ska skriva om här på bloggen:) För ibland kommer jag inte på något att skriva om och då kanske ni kan komma på något som jag kan skriva om:)
Och nu är det bara 5dagar kvar tills mamma ska operera sig,och jag är jätte orolig för henne,men jag hoppas att det kommer gå bra:)
Och denna vecka som kommer så kommer jag plugga,spela bowling,öva på lite låtar som jag har skrivit:)
Och sen så ska jag hälsa på en kompis och sen vet jag inte vad jag ska göra:)
Ni får ha en bra dag:)
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej