Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra.Det gör jag i alla fall. Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men det är så att det har varit ganska mycket att göra under några veckor för det är så att vi har ganska mycket prov och sånt i skolan och sen är det mycket med bowlingen och massa andra saker.Men jag hoppas att det kommer kunna lunga ner sig lite.Men jag ska försöka att börja blogga mer framöver. Men jag vill ju inte blogga om jag inte har något att blogga om heller:P
Veckan som har varit var ganska jobbig,för det hände ganska mycket känns det som.
Ibland vill jag bara glömma den veckan men ändå så var det några bra minnen från den veckan också.
Men jag hoppas att det blir bättre.
Denna vecka så har jag tre studie dagar,Mån-Ons har jag det och sen går jag tors-fre och sen har prao veckan efter.Och veckan efter praoen så går jag mån-tors för sen åker jag till stockholm den 8-9:e April.Ska dit med konfirmationen.Så det ska bli skönt att slippa skolan ett tag.
För mer än en månad sen så avgjordes ju Melodifestivalen 2011,och jag hejjade faktiskt på Danny och Brolle.Men jag kände på mig också att det skulle stå mellan Danny och Eric Saade som det gjorde.Och jag tyckte faktiskt att Danny skulle vinna.Även om jag inte skulle ha gillat Danny så skulle jag tycka att han var värd att vinna detta.Så mycket som han har kämpat med detta så var han verkligen värd det.Och jag är så sjuukt stolt över honom att han ens kom till finalen i Globen,och sen komma 2:a i Globen är inte dåligt heller.Jag är sjuukt stolt över honom.
Det finns inte ord liksom,som han själv sa att han blev rörd över alla som har röstat på honom betyder sjuukt mycket för honom.Och jag förstår honom lite.För jag skulle också bli så glad som han var.Men man ändå lite besvikelse när han inte vann.Men han var ändå glad för Erics vinst.Och Danny får börja tänka på EMD och sånt nu när dom ska ut på vår turné nu i Mars. Det första stoppet är redan nu i helgen som kommer och då är dom i Västerås,Eskilstuna,Jönköping,Helsingborg och Sundsvall.Och om inte har köpt biljetter än så tycker jag att ni ska göra det.För det är verkligen värt pengarna:D
Hoppas att ni har haft en bra vecka.
Ha det bra och ta hand om er.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej