Hejsan,hoppas att ni mår bra. Det gör jag i alla fall,har bara lite ont i benet och foten men annars är allt bra.
Min vecka kommer vara fullspäckad med massa saker.Idag så ska jag plugga och sen göra lite andra saker.Och imorgon så blir det skolan,bibloteket och sen konfirmationen och sen hem och plugga. Onsdag så blir det skolan och sen bara ta det lungt tror jag om det inte dyker upp något annat vilket jag inte hoppas men det tror jag inte. Torsdag så blir det skolan och sen träning och plugga.Och sen bara ta det lungt vad jag vet. Och sen fredag så blir det skolan och sen hem och bara ta det lungt.
Jag tänkte skriva om mina rädslor.
Mina rädslor är spindlar,jag hatar verkligen spindlar.Det är det värsta som finns tycker jag.

Nu kommer jag inte på något mer.
Tack för idag.
Kram Emelie:D

Kommentera

Publiceras ej