Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra:) Det gör jag i alla fall:) Förlåt att jag inte har bloggat på en vecka men jag har varit upptagen med skolan och med bowlingen.Men nu ska jag försöka att blogga så mycket jag kan nu under jul lovet. Denna vecka så har jag inte gjort så mycket. På måndagen började jag klockan 09:15 och slutade 11:30. Och då följde Elvira med mig hem:)
Tisdagen så var det pysseldag i skolan.Och senare på kvällen så var en bowlingtävling som jag spelade med Ulrika,vi slog 495 poäng på 4 serier och det är jätte bra:)
Idag så var julavslutning,den var ganska jobbig.För det är liksom sista gången tillsammans med klassen som man går på en julavslutning.Och sen var det lite andra grejer. Efter att vi slutat så går jag till bowlinghallen och pratar lite Gabriel. Sen går jag hem och åter lite snabbt och ner till stan och tittade efter julklappar till pappa och James.Och sen så tittade jag på födelsedagspresent till min lillasyster.
Och imorgon tror jag att jag ska ner och träna lite bowling,men annars ska jag ta det lungt:)
Jag längtar verkligen efter julafton nu,att få träffa alla i släkten,att bara liksom få träffas och umgås.För det är inte så ofta som jag träffar min släkt för att dom bor så långt bort.¨Så det ska bli väldigt roligt att få träffa dom igen:)
Hoppas att ni alla har det bra och ta hand om er:)
Kommer säkert att uppdatera mer imorgon för jag är jätte trött så jag ska gå och lägga mig nu:)
Ha bra och ta hand om er:)
Kram Emelie<3

Kommentera

Publiceras ej