Hejsan allihopa,hoppas att ni mår bra.Det gör jag i alla fall.Denna vecka har varit lugn än så länge,och detta är sista lov veckan på sommarlovet.Sen börjar jag på tisdag:) Ska bli roligt att komma tillbaka till skolan,att få träffa alla kompisar,komma in i rutinerna igen och träningen.Det känns faktiskt ganska bra att börja skolan igen.En del har redan börjat skolan denna vecka:) Hoppas att ni har haft en lugn vecka:)

Tycker att ni ska kolla in denna underbara tjej,hennes röst är sjuukt bra och hon är jätte söt:) Jag skulle ge allt för att få hennes röst. Hon heter Lilié Biskopsdotter och hon sjunger sjuukt bra,så jag tycker att ni ska kolla in hennes låtar på youtube :)
Hon är jätte duktig:) Hon kommer lyckas med musiken en dag:) Så lyssna på hennes låtar,hon är sjuukt duktig:)
Ni kan läsa hennes blogg http://liliebiskopsdotter.blogg.se/






Ha en fortsatt bra dag:)
Kram Emelie:)

1 kommentarer

Lilié Biskopsdotter

13 Sep 2011 19:44

Hej!



Vad snällt av dig att länka mig <3 Vad glad jag blev när jag klev in på din blogg och såg det!



Svaret på din kommentar är: Självklart kommer någon filma det och jag lovar att jag kommer lägga upp det på bloggen sen :)



Kramar

Kommentera

Publiceras ej