Hejsan allihopa.Hoppas att ni mår bra. Jag mår sådär.Idag har jag haft bowling mtach.Vi vann båda matcherna. Och jag blev lite sur för att klotet ville inte göra som jag ville det var därför jag blev lite sur också.
I torsdags så pratade jag och Madde om att vi skulle göra en låt tillsammans.Så på svenskan så började hon skriva på låten.Och den låten blev så bra.Den var verkligen känslosam.Och jag började nästa gråta för att den var så bra.Och vi ska be våran musiklärare om hjälp med melodin.
Den låten handlar om min kompis som tog livet av sig.Hon skrev den på svenska.Men vi sak översätta den på engelska också så får vi se vad som blir bäst.Och jag kan lägga upp den här på bloggen när vi har gjort klart den.
Så jag hoppas att den blir bra.För då tänkte jag kopiera den låten och ge den till min kompis mamma så att hon får se vad vi har skrivit om min kompis.Den är verkligen så bra.Jag hade jätte gärna sjöngt den på hennes begravning men der kan jag inte för begravningen har redan varit.Och begravningen var så fin.Jag sjöng två låtar också.Jag sjöng låtarna Du är allt (Sonja Aldén) och Om du var här (Lilla Melodifestivalen Nelly).
Och när jag skulle upp och sjunga så blev jag så ledsen.När jag såg alla sitta och gråta och sen så skulle jag upp och sjunga.Då kunde inte jag hålla borta tårarna.Jag grät nästan hela tiden.
Jag måste tycärr gå nu men jag skriver mer i morgon.
Glöm inte att rösta på Darin,Anna och Ola i Melodifestivalen.
Kram Emelie<3

Kommentera

Publiceras ej