Hejsan allihopa.Hoppas att ni mår bra.Jag mår bra i alla fall.Jag har precis packat klart alla mina saker.För jag ska åka hem från stockholm idag,jag åker hem med farmor och farfar.Och då åker jag till sommarstugan.Och sen nån gång i början av augusti så kommer jag hem från sommarstugan.
Jag har inte gjort så mycket i Stockholm.Jag har varit på Kolmården.Jag har bilder och videor från därifrån.
Och sen har jag varit på Skärholmen och köpt Bobbys hårspray och shampo.Och det är det bästa bästa shampo och hårspray jag nånsin har använt.Och sen har vi varit på Lida och grillat.Lida är en plats utanför stockholm.Där finns en liten gård med en affär och en kyrka.Och sen lite längre in i skogen så finns det grillplatser.
Och i lördags så var jag och min faster på Heron city och tittade på bio.Och vi såg filmen Letters To Juliet.Och den filmen kan jag absolut rekommendera till alla som gillar romantiska filmer.För den filmen var underbar.
Idag fyller min kusin Elise 1 år,grattis.
Ha en bra dag.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej