Hejsan aillhopa,hoppas att ni mår bra. Det gör jag i alla fall.
Idag är det nyårs afton. Tiden har gått så otroligt snabbt.Det var ju sommar nyss,vart tog det vägen. Jag har så många minnen med underbara personer som jag inte kommer glömma.Jag vill tacka alla personer som jag har lärt känna detta år.Det är tack vara EMD som jag har lärt känna dom personerna och dom personerna är verkligen underbara vänner.utan EMD och er så hade jag inte levt nu.Det är ni som gör att jag orkar gå upp på morgonen.Så glöm aldrig att ni betyder allt för mig.
Dett år har varit det bästa,jag har fått träffa EMD och träffat massa vänner.Och jag är så otroligt glad att jag har mina vänner.För dom finns där för mig när jag inte mår bra.Och dom får stå ut med mig när jag är arg eller ledsen.Dom har alltid funnits där för mig och jag kommer alltid att finnas där för dom vad som än händer för dom är mina vänner för alltid.
Tack till alla som har hjälpt mig med skolan och musiken. Utan er så hade inte jag klarat det.
Nu är det bara några timmar kvar tills klockan blir 00:00 och jag sitter fortfarande i pjyamas för jag ska bara vara hemma och fira med familjen,så därför blev det pjyamas och sen för att jag inte mådde så bra e eftermiddags.
Hoppas alla får en underbar dag med familj och vänner.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej