Hejsan, förlåt att jag inte har bloggat så mycket. Men det har varit ganska mycket nu.
I veckan har jag inte gjort så mycket. I onsdags så var jag och Madelene på bio och såg på filmen This is it. Den var jättebra.
Igår så var jag med i en bowlingtävling. Det gick ganska bra tycker jag. Jag tror att jag aldrig har spelat så bra. Det var nog det bästa jag nånsin har spelat.
Idag så har jag varit på Ullared hela dagen. Jag köpte 4 linnen och sen trosor. Jag var hur trött som helst när vi skulle åka hem så jag somnade nästan direkt.
I morgon ska jag inte göra så mycket. Jag ska bara ta det lungt och ladda inför skolan som börjar på måndag.
Jag hoppas att det kommer gå mycket bättre nu när vi har haft höstlovet.

Jag tittade på idol igår. Jag tyckte att det var fel att Erika skulle åka ut. Jag tyckte att Calle skulle åka ut. Erika ville det här så himla mycket, annars hade inte hon sökt igen. Jag blev så ledsen när hon åkte ut. Jag tyckte att hon förtjänade att stanna kvar en vecka till i alla fall.

Jag vet, jag vet, jag vet. Jag vet vad EMD har för hemlighet men jag tänker inte säga vad det är. Det får ni se på måndag.
Hoppas alla har haft en bra dag.
Kram Emelie Karlsson

Kommentera

Publiceras ej