Hej Hej Grattis Mattias på 28 årsdagen. jag önskar dig all lycka till på din födelsedag.
Det blev ingen Skövde i torsdag för att jag ska till stockholm på Fredag och då måste jag spara dom pengarna för att det kostade 100 kr för att gå på tjejkvällen.
Idag hade jag bowling match i skövde och vi vann båda matcherna
jag ska berätta en sak
att i morse när jag vaknade så satte jag på radion vet ni vad jag hörde då? jo jag hörde EMDs låt Jennie Let Me Love You och sen direkt efter så hörde jag Baby Goodbye. sen när dom var slut så skrek jag:
-GRATTIS MATTIAS ANDERÉASSON PÅ 28 ÅRS DAGEN.
-Emelie, vad gör du? måste du skrika så högt? sa mamma
-Ja det måste jag, för att Mattias fyller 28 år idag och jag vet att när han fyller år så kommer vi vinna matchen.
-Ok, men du måste komma upp nu. vi ska äta frukost.
sen har jag varit glad hela dagen. och på tisdag ska min klass ha en kabaré för föräldrarna.
På Fredag åker jag till Stockholm. Jippie jag ösnkar att min kompis Jessica kunde följa med men hon är i trollhättan då och spelar en bowlingmatch.
nu måste jag gå men jag skriver mer i morgon hejdå och ha det bra. åter igen säger jag
GRATTIS MATTIAS 28 ÅR

Kommentera

Publiceras ej