Hej, jag skrev ju i förra inlägget att jag ville åka till Liseberg den 22:a Juni för att så Brolle på Lotta på Liseberg men det får jag inte nu. Och jag är så himla förbannad. nån gång kan väll jag få göra något roligt.
Men då måste jag få se Kevin på Onsdag i Göteborg med en kompis.
Nu är det bara 9 dagar (om man inte räknar med helgerna) kvar tills jag ska få se Kevin på Törebodafestivalen. Och jag har fortfarande ingen att gå med den dagen.Så jag hoppas att jag hittar någon att gå med så snart som möjligt.
och det är bara 11 dagar (om man inte räknar med helgerna) kvar tills jag får se EMD på Törebodafestivalen.
Jag längtar jätte mycket dit för då ska jag få min RUN EMD tröja som jag köpte på Liseberg som Teuta skulle be dom signera.Jag längtar att få träffa Teuta,Marika,Jennie,Lovisa på Törebodafestivalen.

Jag hoppas att ni hade kul på midsommar. Det hade jag tills jag halkade i trappan och slog i skinkan. det var inte skönt.Nu har jag ett jätte stort blåmärke där. Det gör ont när jag sätter mig ner. men det får jag leva med.
Kanske blir Stockholm på fredag. Ska hjälpa min faster att flytta.
Idag fyller min vän Madelene 13 år. Grattis till henne. hoppas att du har haft en bra dag.

Jag skulle vilja tacka några personer som jag verkligen vill tacka för att dom hjälper mig när jag behöver prata eller så och dom är:
1:Sandra Engberg Johansson
2:Olivia Verbeet
3:Elin Hansson
4:Madelene Wallin Börjesson
5:Jessica Kristiansson
6:Teuta Iljazi
7:Marika
8:Christoffer Eriksson (min farmors systers son)
9:Sandra Ahlström
10:Josefin Ahlström
11:Fanny Gunnarson.
Tack  till alla som finns här.
Emelie Karlsson 21 Juni 2009

Kommentera

Publiceras ej