Hejsan. Nu är jag hemma igen. Jag har haft semester i 4 veckor.
Jag har inte gjort så mycket på semestern.
Jag har fått en kusin som heter Elise. Hon föddes den 28:e Juli klockan 11:44:58.

Nu ska jag berätta om Törebodafestivalen för det har jag inte gjort.

Torsdagen börjar jag med att vakna klockan 10:00. Sen äta frukost och fixa i ordning sig. Det var meningen att jag skulle vara där till entrén öppna klockan 16:00. Men jag kom dit klockan 18:10. och där träffade jag Ronja och Emma.
Vi stod där och väntade i 50 min. Men det var det vär det
Hna körde låtarna:
1: Streetlights
2: A Hundred Differents
3: The Last Words
4: Living on a prayer
5: Gimme Gimme Gimme
6: Black Or White
7: Whit Every Bit Of Me
Efter han hade uppträtt så var det signering.
Så här sa jag och Kevin:   J: (jag)  K: (Kevin)
K: Hej, Hur är det?
J: Jo det är bra, det är första gången jag träffar dig
K: är det första gången du träffar mig?
J: ja det är det.
K:hoppas att vi träffas fler gånger.
J: ja det hoppas jag med.
K: Hejdå, ha dete bra och ta hand om dig.
J: ja det ska jag göra. du med. Hejdå!
K: Hejdå!
och sen åkte man hem klockan 21:30.




Lördag börjar jag med att vakna klockan 07:30. Jag går upp och klär på mig och cyklar ner till affären och köper rosor som jag,Teuta,Marika,Jennie och Lovisa ska ge till EMD på signeringen.Efter att jag har köpt rosorna så cyklar jag hem och äter frukost och sen fixar jag i ordning mig och jag blir klar klockan 10:15. Då går jag till busstaionen. Jag kommer fram klockan 11:43 så jag hade två minuter på mig att betala men jag hann. Jag kommer till Töreboda klockan 11:10. och där träffar jag Ronja och Emma.Så jag sitter och väntar på att Marika,Teuta,Lovisa och Jennie ska komma.
Det regnade en gång. Sen sken solen hela dagen.
Klockan blev 17:00 då kom Owe Thörnqist. han sjöng låtarna Dagny,ett litet rött paket, varm korv boogie och sen sjöng han några mer.
Klockan  blev 18:00 och då kom Zillah och Totte ut på scenen.
Totte sa så här när han kom upp på scenen: Om EMD ska få vara på stora scenen så får jag också det.
Dom höll på till klockan 19:00.
Klockan blev äntligen 19:00. EMD kommer ut på scenen.
Dom sjöng låtarna:
1: EMD I´m No Romeo
2: EMD For You
3: Mattias In Overtime
4: Danny If Only You
5: Erik Break The Selince
6: EMD All For Love
7: EMD We Can
8: EMD Alone
9: Mattias My Love (Justin Timberlake)
10: EMD Forever ( Chris Brown)
11 Erik Rockstar (Nickelback)
12: Danny Pleas don´t stop the music (Rihanna)
13: EMD Pokerface (Lady Gaga)
14: Erik Viva Li Vida (Coldplay)
15: EMD Jennie Let Me Love You
16: EMD Youngblood
17: I´m Yours
18 Baby Goodbye
Det var dom låtarna dom körde. Sen efter det så blev det signering. så här sa jag och Danny

Jag gav presenterna till EMD på signeringen,så jag gav dom till Danny och så var det ett kort som jag hade skrivit vilka som var me på presenterna o då trodde han att han skulle skriva sin autograf där.
och jag bara: nej nej , det är till er!
Då sa han: är det till oss?
Jag bara: ja, det är till er!
och då säger Danny till Erik: av henne fick vi presenterna!
Och så pekar han på mig!
och så kommer Erik fram till mig o kramar mig o viskar i mitt öra: Tack sötnos!
och när Danny kommer fram o kramar mig så sa han så här:
Tack sötnos, för presenterna!
o så fick jag en puss på kinden.
Kommer aldrig glömma dom dagarna.



ps: TA INTE MINA BILDER!!

Emelie Karlsson 31 Juli klockan 23:46

Kommentera

Publiceras ej