Jag är jätte ledsen nu.Jag lovar jag ska berätta.
Min mormor ringde typ för 30 minuter sen och mamma svarade i telefonen och så pratade dom sen säger mormor till mamma att Tarzan har blivit på körd. Jag vart helt förstöd jag visste inte vad jag skulle göra. det var den bästa katten jag nånsin har träffat.jag älskade den katten men jag fick inte säga till den att jag älskade han eller säga hejdå så jag vet inte vad jag ska göra.Jag gick in till mitt rum och grät jätte mycket och nu sitter jag här fortfarande och gråter jag vet inte vad jag ska göra.jag saknar han jätte mycket.Jag hoppas att han får det bra uppe i himlen.han kanske träffar på min katt som inte lever längre. pallar inte att skriva mer jag bara gråter av det ännu mer.
TARZAN du kommer alltid finnas i mitt hjärta för alltid kommer alrid glömma dig<3<3<3<3<3

Emelie

Kommentera

Publiceras ej