Godmorgon alla! Hoppas att ni mår bra och att ni har det bra!
 
Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket på bloggen denna vecka men jag har jobbat varje dag och sen har jag varit så trött efter jobbet så då har inte bloggen varit det första som jag har prioterat.
Jag har heller inte mått så bra då jag åkte på en dunderförkylning förra helgen så jag vågade inte träna på ett par dagar men är nu igång med promenader,tänker att jag kanske kan börja lite lätt med gym på måndag beroende på hur jag mår.
 
Jag har även börjat med perodisk fasta som jag kommer att skriva mer om i ett annat inlägg, jag tycker att det har gått ganska bra trots mina omständigheter med jobbet och sen med vikten.
Det känns bra och jag hoppas verkligen att det ska hjälpa mig att gå ner mer i vikt men jag vet också att jag måste kämpa på med träningen också. Men jag vet också att nu när jag är förkyld så måste jag ta det lite lugnt med träningen och då måste man fokusera mer på maten så att man verkligen får i sig rätt mängd och alla vitaminer och sånt.
Har även fått ett nytt kostschema med nya recept av Patrik, vissa maträtter från den gamla är kvar men det är ganska många nya så jag har tänkt att även här kanske lägga ut alla recept om ni vill att jag ska göra det.
 
Ni får även komma med förslag som ni vill att jag ska skriva om för att ibland har jag verkligen inga idéer och då skulle det vara skönt att redan ha några bestämda innan.
 
Jag ska försöka att uppdatera här oftare men eftersom jag jobbar så är det inte så lätt att få in allt under 1 dag, jag önskar verkligen att det fanns mer tid på dygnet så att man hann göra allt man vill göra.
Men jag ska verkligen få upp minst 2 inlägg i veckan, för det känner jag att jag skulle hinna med. Sen är det bara ett plus om jag skulle få upp mer än 2 inlägg, jag vet att jaginte för så längesen sa att jag ville ha upp minst 3 inlägg i veckan men med detta jobb jag har så funkar inte det just nu.
Kanske när det har lugnat ner sig lite så kan jag blogga lite oftare, tänke också på att ni kanske vill ha lite inlägg från när man är iväg någonstans att ni får följa med under resans gång eller så, för då kan ju jag blogga från mobilen.
Jag får se lite hur jag gör då jag inte tycker om den appen riktigt, men jag ska göra det bästa jag kan.
 
Det var det jag hade för denna gång, hoppas att vi hörs snart igen!
Ni får ha en underbar lördag!
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej