Hej allihopa, hoppas att ni mår bra och att ni har det bra!
Helt ärligt så mår inte jag så bra, jag vet inte vad det är med mig men jag har känt mig jätte känslig i över 1 vecka och jag har redan haft min mens så det är inte den som spökar.
Det känns som att om nått kommer gå fel så kommer jag att bryta ihop, vet inte om det beror på perodiska fastan + att jag inte har kunnat träna som jag vill + jobbet + bowlingen har börjat + att jag är föryld och att det liksom har blivit för mycket på samma gång.
Jag har inte upplevt detta innan så kraftigt som jag har nu, jag känner att jag bara vill sova bort dagarna för att det är så mycket som händer.
Blir gråtfärdig bara jag sitter och skriver detta när jag inser hur mycket det har varit den senaste tiden så kanske det är dags att dra ner på lite saker men jag vet inte.
Det är så mycket jag vill göra och hinna med men samtidigt vet jag att det inte är bra att göra för många saker för att man kommer att krascha tillslut och det vill inte jag göra.
Hoppas verkligen att det blir bättre snart och att jag kan börja träna som jag vill.
 
Det var allt jag hade idag, blev inte så långt inägg men som sagt så mår jag inte så super bra.
Kram Emelie

Kommentera

Publiceras ej