Hej allihopa, hoppas att ni mår bra! Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men det har varit ganska mycket jobb den senaste tiden så jag har valt att fokusera på det och träningen.
Jag är helt slut på dagarna när jag kommer hem och då vill bara ta det lugnt och inte sätta sig framför datorn med en gång för att blogga.
 
Augusti månad vägde jag in mig på 78,7kg och 97cm runt midjan.
 
För september månad så stannade vågen på 78,3kg och 97cm runt midjan!
Jag har gått ner 400gram och är kvar på samma runt midjan, jag önskade verkligen att det var mer som jag hade gått ner men jag får vara glad över det lilla.
Det går åt rätt håll och nu ska jag kämpa ännu hårdare i oktober, för jag vill väga 75kg i slutet av november på 2 års dagen av denna förändring så jag har ett mål jag verkligen vill nå.
Jag hoppas verkligen att jag klarar det för jag minns inte när jag vägde så lite sist, det skulle betyda jätte mycket för mig om jag klarade det, för det bevisar även att jag klarar av att göra det jag verkligen vill göra och att jag i framtiden ska klara av saker jag vill göra.
 
 
 
 
 
Det var allt jag hade för idag, kanske hinner blogga mer på fredag! 
Ha en bra kväll!
Ta hand om er!
Kram Emelie
 
 

Kommentera

Publiceras ej